Wiam. Lamer prosi o pomoc...

PSI Rafał Nowacki czeslaw at data.pl
Thu May 19 22:36:54 CEST 2005

	Witam.

	Od jakiegoś czasu zacząłem sobie uświadamiać fakt, że jestem niewolnikiem
Billla.... i postanowiłem coś z tym zrobić.

	Postawiłem maszynę i200MMX/64MB/6GB/eth0/.. i postanowiłem zacząć od PLD
ver.MINI-ISO.

	Niestety poległem a jako zieloniutki proszę o radę..

	Podejżałem na 6 komunikaty i sprawa wygląda tak..

	Instalacja dochodzi poprawnie do komunikatu:     "Ładuję poldek-pkg
							Instaluję pakiety RPM
							!!! Instalacja pakietów nie powiodła się !!!!

	A na konsoli 1 wywalał cóś takiego:

			..... installation failed package ..... is intended for a i686
architecture.....

	i taki komunikat przelatuje jakieś milion razy:)    czy to znaczy że na 200
to nie pójdzie?
	Co z tym zrobić?
							Z góry dzięki. Pozdrawiam.
							Rafał