Eðitim Fýrsatlarý

TechAcademy bilgi at techacademy.com.tr
Wed May 24 20:51:52 CEST 2006

TechAcademy Dinamik ve Esnek Yapısı ile Size Özel Eğitim Kurumudur.

Kurumsal ve Bireysel ve Bilişim Eğitimi İhtiyaçlarınızda  Sizin İçin Çözümler Üretir.
(0216) 414 2002

EĞİTİM TARİH
Sertifikasyonda Dev Kampanya ! YAZ KAMPI
Eğitim alana Mavi Tur hediye İlk 20 Katılımcımıza %10 indirim
Detaylı Bilgi için tıklayınız...17 Haziran
ECD Avrupa Bilgisayar Yetkinlik Sertifiası27 Mayıs
Ücretsiz Kariyer Eğitimi (TechAcademy Mezunlarına Özel)3 Hazirah
Autocad Eğitimi27 Mayıs
3d Max Eğitimi27 Mayıs
Network ve Donanım Eğitimi27 Mayıs
Kurumsal Ofis eğitimlerinde Kampanya Haziran eğitimleriniz %20 indirimli

0216 414 20 02
www.techacademy.com.tr      info at techacademy.com.tr