Przyłącz się do mnie w Business Club - Forum Gospodarczego!

Jerzy Jarosiński invitations at businessclub-fg.ning.com
Thu Feb 18 23:50:54 CET 2010

Business Club - Forum Gospodarczego: Forum Gospodarcze - portal dla ludzi biznesu
--------------------

Przyłącz się do mnie w Business Club - Forum Gospodarczego!

Jerzy Jarosiński

Kliknij łącze poniżej, aby dołączyć:
http://businessclub-fg.ning.com/?xgi=1CLDsX8iLDZS14&xg_source=msg_invite_net

If your email program doesn't recognize the web address above as an active link,
please copy and paste it into your web browser

--------------------

Uczestnicy znajdujący się już w Business Club - Forum Gospodarczego
Jaromir Guła, Grzegorz Padowski, Ewa Pawlak, Paweł Czapliński, Marcin Waśka

--------------------

Informacje o Business Club - Forum Gospodarczego
Chcesz podzielić się swoim doświadczeniem
masz coś do zaoferowania
szukasz pomocy lub pomysłu na swój biznes
- to tu jest miejsce dla Ciebie

92 uczestników
112 zdjęcia
44 plików wideo