ratunku !

poczta at poniedzialek.hitowy.pl poczta at poniedzialek.hitowy.pl
Mon Jun 7 00:03:35 CEST 2010

Jesteście wszyscy oszukiwani każdego dniaJesteście wszyscy oszukiwani każdego dnia.
Watykan zabrania mówić "Jahwe"
Papież Benedykt XVI zmienił imię Boga
Koniec z Jahwe i Jehową. Papież zdecydował się zmienić imię Boga. Od teraz księża podczas mszy muszą używać imienia Adonai, co po hebrajsku znaczy Pan - donosi "Tygodnik Powszechny". Wszystko, dlatego, że Watykan uznał - po wielu latach - że trzeba przychylić się do hebrajskiej tradycji, mówiącej, że imienia Boga wymawiać nie można.
1.     Jedynym pośrednikiem między Bogiem a ludźmi jest Jezus Chrystus.
„(5) Albowiem jeden jest Bóg, jeden też pośrednik między Bogiem a ludźmi, człowiek, Chrystus Jezus, (1 List do Tymoteusza 2:5, Biblia Tysiąclecia)
A więc, po co modlić się do Matki Boskiej czy wszystkich świętych?
2. Imię Boga JAHWE ma się święcić.
(9) Ojcze nasz, który jesteś w niebie, niech się święci imię Twoje!
(Ew. Mateusza 6:9, Biblia Tysiąclecia)
3. Biskup powinien mieć żonę.
(2) Biskup więc powinien być nienaganny, mąż jednej żony, trzeźwy, rozsądny, przyzwoity, gościnny, sposobny do nauczania.
4. Trzeba czcić dzień ukrzyżowania Jezusa Chrystusa.
(24) i dzięki uczyniwszy połamał i rzekł: To jest Ciało moje za was [wydane]. Czyńcie to na moją pamiątkę! (1 list do Koryntian 11:24, Biblia Tysiąclecia)
A my chodzimy święcić święconkę. Wszyscy zapomnieliśmy, co dla nas zrobił.
5. Teraz najlepsze. Ołtarz.
25) A jeśli uczynisz Mi ołtarz z kamieni, to nie buduj go z kamieni ciosowych, bo zbezcześcisz go, gdy przyłożysz do niego swoje dłuto. (Ks. Wyjścia 20:25, Biblia Tysiąclecia)
(26) Nie będziesz wstępował po stopniach do mojego ołtarza, żeby się nie odkryła nagość twoja. (Ks. Wyjścia 20:26, Biblia Tysiąclecia) Dalej Ks. Wyjścia(23) Nie będziecie sporządzać obok Mnie bożków ze srebra ani bożków ze złota nie będziecie sobie czynić. (Ks. Wyjścia 20:23, Biblia Tysiąclecia)
 Każdy z nas wie, jak wygląda ołtarz w kościele. Oj, Oj ściągamy na siebie gniew Boga JAHWE.
Ks. Kapłańska (4) Nie zwracajcie się do bożków. Nie czyńcie sobie bogów z lanego metalu. Ja jestem Pan, Bóg wasz!
Na każdej wsi stoi Bożek z plastiku, betonu, drewna lub metalu. Jakaś tam mała świątynka.
 6. Główne cechy bestii, narzędzia szatana.
(4) A Niewiasta była odziana w purpurę i szkarłat, cała zdobna w złoto, drogi kamień i perły, miała w swej ręce złoty puchar pełen obrzydliwości i brudów swego nierządu. Każdy z was, wie kto nosi takie kolory.(Apokalipsa (Objawienie) 17:4, Biblia Tysiąclecia).
(9) Tu trzeba zrozumienia, o mający mądrość! Siedem głów to jest siedem gór tam, gdzie siedzi na nich Niewiasta. (Apokalipsa (Objawienie) 17:1-18, Biblia Tysiąclecia).
Rzym mieści się na siedmiu wzgórzach. A co jest w Rzymie?
Tego jest cała masa w Piśmie świętym.
Ludu mój, wyjdźcie z niej, byście nie mieli udziału w jej grzechach i żadnej z jej plag nie ponieśli: (Apokalipsa (Objawienie) 18:4, Biblia Tysiąclecia)
Napisałem to, abyście wiedzieli. Aby później nie było gadania, a ja nie wiedziałem! Teraz już wiesz.
Szatan przesunął lekko wszystkie święta i nakazy Boga. Zmienił imię Jahwe na pan Bóg. I teraz, nikt już z powodu tradycji nie święci żadnych świąt nakazanych przez JAHWE. Sam mam sprany mózg przez lata i mylę się pisząc Bóg a nie JAHWE.
Teraz, nie ma, co się dziwić, że nasze modlitwy nie są wysłuchiwane. Bo kierujemy je pod złym adresem. Do tego mamy rządy, wojsko, podatki, ustawy, przepisy. Wystarczająco się zniewolimy sami siebie. Szatan już nie musi nic dokładać.