proponuję współpracę

Anka Majewski anka.majewski at plseo.org
Sun Jun 3 22:46:34 CEST 2012

Witaj,

Skorzystam z okazji, aby się przedstawić. Nazywam się Anka Majewski i
jest mi bardzo miło Cię poznać. Pracuję jako SEO manager dla PLSEO.

Podczas poszukiwania informacji dla jednego z moich partnerów
trafiłam na buildlogs.pld-linux.org i mam dla Ciebie kilka interesujących sugestii.
Chciałabym podzielić się z Tobą szczegółami.

Jako ekspert w sprawach SEO zajmuje się wysokiej jakości stronami internetowymi,
które mogą pomóc Twojej stronie uzyskać wyższe miejsca w wyszukiwarkach i zwiększyć ruch na stronie.

Jeżeli interesują Cię szczegóły, to z przyjemnością wyślę Ci wszystkie dodatkowe informacje
potrzebne do realizacji tego celu.

Bardzo dziękuję za poświęcony czas,

Anka Majewski
plseo.org