ierosināt linku

Merinda Krievs Merinda.Krievs at latvianseo.com
Wed Apr 17 08:15:48 CEST 2013

Sveiki,

Es vēlētos sevi iepazīstināt, mans vārds ir Merinda Krievs,

Man ir ļoti daudz kvalitatīvas kazino un gamblinga lapas,
un es vēlētos ierosināt bezmaksas  linku apmaiņu starp mūsu Jūsu lapu buildlogs.pld-linux.org,
vai jebkuru citu lapu, kas Jums pieder.

Jūs būsiet iepriecināts, ka man ir daudz dažādu ideju,
kā mēs varam gūt abpusēju labumu ar linku apmaiņu.
Galvenais linku apmaiņas mērķis ir iegūt labākas pozīcijas Googlē.

Lūdzu, dariet man zināmu, vai Jūs interesē mans piedāvājums,
vai arī ir kādi priekšlikumi vai kas cits, ko teikt!

Gaidot uz Jūsu atbildi,

Merinda Krievs

http://www.latvianseo.com/