Urgent

Mavis Wanczyk mwhome at givmail.com
Thu Dec 2 15:28:28 CET 2021

Drogi przyjacielu,
Jestem Pani Mavis Wanczyk. 25, 2017 sierpnia wygralem loterie
Powerball o wartosci 759 milionów dolarów. Przekazuje darowizne 5
przypadkowym osobom. Gdy otrzymasz ten e-mail, pamietaj, ze Twój
e-mail zostal wybrany do gry w Spin-ball. Przekazalem wiekszosc
mojej fortuny wielu organizacjom charytatywnym i organizacjom i
dobrowolnie zdecydowal sie przekazac Ci kwote €1 600 000,00 na
przeglad moich wygranych. Wiecej informacji znajdziesz na mojej
stronie YouTube ponizej.
http://insider.foxnews.com/2017/08/24/powerball-lottery-winner-mavis-wanczyk-comes-forward-massachusetts
Oto Twój kod darowizny: [DF00430300/016] wyslij swój kod
darowizny na ten adres e-mail teraz w <maviswanczyk at keemail.me>,
aby uzyskac szczególowe informacje.

Nie jestem zbyt dobry w jezyku polskim, ale jesli rozumiesz
angielski, wyslij swoja odpowiedz w jezyku angielskim dla lepszej
rozmowy.
Mam nadzieje, ze uszczesliwie ciebie i twoja rodzine.

Z powazaniem,
Pani Mavis Wanczyk