Taki test...

Dariusz Laskowski darlas at post.pl
Wed May 18 17:37:59 CEST 2005

On Wed, 18 May 2005 15:06:41 +0200, Maciej 'mco' Świętochowski wrote:

> Ps. czemu reply-to wskazuje na pld-devel-en?

To nie ja, to automat. U Ciebie też jest. Bo pewnie ta lista
(przynajmniej tak to sobie wyobrażam) ma być niedostępna
do wysyłania dla ogółu, z wyjątkiem osób uprawnionych
do zamieszczania ogłoszeń? A wszelkie dyskusje na temat tychże
ogłoszeń zapewne mają być prowadzone gdzie indziej - stąd
automatycznie ustawione Reply-To: gdzie indziej. Ale dlaczego
na pld-devel-en, a nie np. na pld-pld-discuss, to nie mam pojęcia.

--
Dariusz Laskowski     Pszemol: Facet - nie pleć bzdur! To Ty masz uszkodzony
darlas at post.pl              komputer... Outlook Express jest w porządku!