no to skoro juz zaczelismy ;)

Dariusz Karolczak dkarolczak w pbp.sieradz.pl
Wto, 10 Kwi 2001, 10:31:51 CEST

----- Original Message -----
From: "Misi3k" <misiek w gimli.r-h.pl>
To: <pld-betatesters w pld.org.pl>
Sent: Monday, April 09, 2001 9:15 PM
Subject: no to skoro juz zaczelismy ;)

> Witam!
>
> W celu unikniecia chaosu i anarchii proponowal bym
> co by zaczac testowac pakiety te z base install
> (oczywiscie tu przyjmuje ze instaltorem bedzie prowizorka ;))
> wytestowac te pakiety we wszystkich mozliwych wariantach.
> Jak juz beda wytestowane zamorozic i na tej podstawie
> przejsc do kolejnego etapu "prowizorki" server/router.
>

> misi3k

Lista pakietów jest w chwili obecnej przygotowana i mam nadzieję że
dziś będzie umieszczona w cvs'ie po południu. Według założeń wstępnych
musimy stworzyć komplet stabilnych pakietów dla maszyn produkcyjnych,
osobiście przymierzałem się do utworzenia listy od zera na bazie router
z dodaniem najczęściej używanych pakietów które dodają usługi:
dns, auth(oident, pident) http, ftp, smtp, pop (dojda uslugi zasugerowane przez was).
Jak widać nie jest tu określone dokładnie jakie oprogramowanie dostarcza daną usługę
ze względu na fakt że każdy ma indywidualne preferencje i powinniśmy przetestować
tak naprawdę jak najwięcej tego typu aplikacji. Dodatkowo dojdą napewno jakieś
programy nażędziowe. W tym względzie liczę również bardzo na waszą inicjatywę.

Co do spraw formalnych to potrzebujemy ustalić jednolity system raportowania
wyników testów (nie miałem czasu jeszcze nad tym myśleć).

inglod