DO APELU!

Maciej Jan Głowacki gmj w amg.gda.pl
Pią, 29 Sie 2003, 01:57:06 CEST

On Fri, 29 Aug 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

PG> Pytaj administratora serwera. A najprościej po prostu się wypisz :)

Po pierwsze nie rozumiem dlaczego przysłałeś mi tę odpowiedź prywatnie, skoro
nawoływałeś do apelu na forum.

Po drugie dzięki za dobrą radę, sam bym na to chyba nie wpadł.

Jesteście żałośni. W ten sposób możecie sobie napędzać co najwyżej tłumek
głodnych wielbicielek, a i to na krótką metę.

Oczekuję, żeby mnie wypisał ten biegły specjalista od marketingu, który mnie
zapisał. Może mnie nie przepraszać za spam.

--
MOVE ME VOOYOO!
***** Maciej Jan Głowacki <gmj w amg.gda.pl> Linux User (#231463) *****