DO APELU!

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 29 Sie 2003, 09:55:19 CEST

On Fri, 29 Aug 2003, Maciej Jan Głowacki wrote:
> Po pierwsze nie rozumiem dlaczego przysłałeś mi tę odpowiedź prywatnie,
> skoro nawoływałeś do apelu na forum.

Lista nie ma ustawionego Reply-To.

> Po drugie dzięki za dobrą radę, sam bym na to chyba nie wpadł.

Proszę bardzo. Do usług.

> Jesteście żałośni. W ten sposób możecie sobie napędzać co najwyżej
> tłumek głodnych wielbicielek, a i to na krótką metę. Oczekuję, żeby mnie
> wypisał ten biegły specjalista od marketingu, który mnie zapisał. Może
> mnie nie przepraszać za spam.

Daruj sobie - nikt nie zrobił tego specjalnie, bo i po co?

Prawdopodobnie sam się dawno temu zapisałeś i nawet o tym nie pamiętasz.
Najprościej się wypisz - adresy masz w nagłówkach wiadomości.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...