test -> ready [02/12/03 #2]

Śro, 3 Gru 2003, 13:38:33 CET

On Wednesday 03 of December 2003 13:29, Paweł Gołaszewski wrote:

> To, że się robi rpmnew to jest problem właśnie, jeżeli postać configuracji
> się zmienia...

Ale on się chyba robi tylko jeśli admin pozmieniał plik konfiruracyjny, tak ?
Jeśli tak, to znaczy że domyślny mu _nie_ odpowiada i _nie_ można go
przykrywać nowym domyślnym. Coś źle rozumiem ?

> To kto zgłaszał, że nie chodzi? Jakie były problemy??

Chyba chodziło o upgrejd z pierwotnej wersji (tzn tej którą się nei zajmowałem
do pierwszej którą zrobiłem czyli 0.60 (?)  ).

Była też dyskusja o wymaganiu lub nie instalacji bazy clamav ...

--
Mateusz Korniak