test -> ready [02/12/03 #2]

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 4 Gru 2003, 15:41:19 CET

On Thu, 4 Dec 2003, Mateusz Korniak wrote:
> A możesz pociągnąc dalej wyjasniena, konkretnie, co miałby robić ów
> magiczny trigger w kontekście jak poniżej ?

Jest kilka możliwości:
- najlepsza - skrypt dostosowujący konfig do aktulnej składni/postaci.
  Najtrudniejsze i realizowalne tylko w prostych przypadkach tak
  naprawdę...
- komunikat, że usługa nie działa, że zmienił się config i trzeba ręcznie
  zrobić zmiany - niedopuszczalne w stabilnej linii...
- podmiana configa wyedytowanego na czysty, nowy i komunikat, że tak jest
  zrobione. Zaleta: usługa działa (byle jak, ale działa). Wada: config
  jest czysty... Też raczej nie akceptowalne w stabilnej linii, ale i tak
  jest to lepsze niż wcześniejsza opcja.

> Zmieniła się filozofia pracy pakietu na tyle stary plik konfiguracyjny
> nie działa z nowym pakietem.

Na czym polegają owe różnice?
Najlepiej na przykładach...

> Robiona jest aktualizacja w systemie w którym ów stary plik
> konfiguracyjny jest zmieniony.

Taką systuację cały czas zakładamy...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski