test -> ready [28/11/03]

Pią, 12 Gru 2003, 09:26:18 CET

Osóbka znana jako Andrzej Krzysztofowicz, wystukała:

> Done.
> Poszlo oczywiscie do security.

error: openssh-server-3.7.1p2-1: req pam >= 0.77.3 not found
error: 1 unresolved dependency

Wiem, że nowy pam leży w general, ale do tej pory na tej maszynie
korzystałem tylko z security i nie było nic takiego. Nie powinno to iść w
komplecie do security?

pozdrawiam