[Ra] upgrade'y

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Nie, 23 Lis 2003, 18:09:17 CET

Witam,

W sumie nic (dla mnie) ważnego, ale niejako "z kronikarskiego obowiązku":
1.
mysql-libs-3.23.57-3 zostanie zastąpiony przez mysql-libs-4.0.14-6
błąd: libmysqlclient.so.10 jest wymagany przez BitchX-europa-1.0c19-4
Zaznaczono 1 pakiet do instalacji, 1 do usunięcia:
I mysql-libs-4.0.14-6
R mysql-libs-3.23.57-3
błąd: 1 niespełniona zależność
2.
a). Nigdy nie udało mi się z upgradować/zainstalować mozilli z security, bez
pakietów z general - w razie zainterosowania tematem moge spróbować to
odtworzyć.
b). Po takim upgradzie mozilla nie działała - katalog .mozilla w domowym usera
miał root.root (sprawdzone na 2 maszynach i to nie jeden raz).

Pozdrawiam,
--
Tomasz Wittner