test -> ready [28/11/03]

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pią, 28 Lis 2003, 18:19:10 CET

Dnia pią 28. listopada 2003 16:14, Paweł Gołaszewski napisał:
> [...]
Dostać się mogłem po kluczach i po haśle, ale moje skrypty w expect do
logowania na serery zawiodły - powód: znikł komunikat "Last login:..." .
Downgrade "przywrócił" dawne zachowanie w tym względzie.
BTW: w Ac nie mam "progress bara" przy scp.

> Dodam jeszcze, że jest ona z przeznaczeniem dla security....

Jakieś namiary na opis problemu (tak, coś tam pisał Qboosh na devil, ale nie
mogę tego znaleźć). Jak to jest poważna sprawa? ( r00t ;-) )

BTW: jestem ciężko skołowany n/w:
# Conditional build:
%bcond_without	gnome	# without gnome-askpass utility	<-- to rozumiem
%bcond_with	gtk		# without gtk (2.x)			<-- tego nie
%bcond_with	ldap		# with ldap support			<-- to tak
%bcond_with	kerberos5	# without kerberos5 support		<-- tego nie
%bcond_with	chroot	# without chrooted user environment support <-- tego nie
#

--
Tomasz Wittner