test -> ready

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pią, 28 Lis 2003, 19:04:12 CET

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 11/28/2003
06:34 PM:

> W Kmailu takie głupoty nie mają miejsca - wątkowanie powinno odbywać się,
> ZTCW, po jakimś refernce, a nie po tytule posta. Mozilla obsysa i mlaska.

Mozilla rzadzi,  bo dzieki niej pozbylem sie problemu spamu. I nic nie
obsysa-kazdy uzywa tego co lubi. No moze poza Outlookiem;-).

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
void main ()
{girl brunetka,blondynka;
cout<< brunetka << blondynka;}
Nie widzę kodu. Widzę brunetki, blondynki...