Fwd: pld błąd

Nie, 30 Lis 2003, 01:37:49 CET

Witam!
,--------------- Wiadomość przekazywana (początek)

 Temat: pld błąd
 Od: mk <marcinkal w wp.pl>
Data: Sat, 29 Nov 2003 22:59:25 +0100
Grupa dyskusyjna: alt.pl.comp.os.linux.newbie

 Witam podczas instalacji PLD dyskietki net.img, a więc ciągnąc wszystko z
 netu, po ściągnięciu kilku pakietów wywala mi błąd

 creating new msdos label failed

 No ale przecież automagicznie twożyłem partycje w czasie konfigurowania
 instalacji.

 więc co?
 dzięki
 mk

`--------------- Wiadomość przekazywana (koniec)

Też miałem podobny problem, ale wtedy instalator Ra1.1 dopiero powstał... i
potem był poprawiany. Spotkał się ktoś z takim czymś? Bo ja potem nie
miałem okazji testować instalatora... Ah - jakby coś mogło pomóc to była na
i586 + dysk IDE (niestety nie pamiętam chipsetu, ale bodajże był to jakiś
intel)

pozdrawiam