[test -> ready] #18

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Sob, 4 Paź 2003, 19:18:16 CEST

On Sat, 4 Oct 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Chodzi o przerobienie skryptow startowych.

Przenoszących.
Wiem, czepiam się ;) Taki mam dzień ;)

> I np. gdy "pwdb nie buduje sie na alphie" mozna zostawic starsza wersje.
> Podobnie ostatnio z niektorymi pakietami na sparcu. Ew. decydowac o
> wycieciu starej wersji recznie.

Niewątpliwie. Rozmawialiśmy o tym zresztą już. Kilka zmian we
wspomagaczach przenoszenia jest możliwe, a nawet konieczne.

W tym wypadku na pewno skrypt powinien odmówić przenoszenia i jakiś ręczny
--force byłby tylko możliwy. Coś takiego.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...