KDE 3.1.4 (sygnowanie)

Śro, 8 Paź 2003, 14:43:39 CEST

On Wednesday 08 of October 2003 14:28, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Zastanawialem sie nad tym, ale doszedlem do wniosku, ze podpisywanie
> pakietow, ktore _NIE MAJA_ byc oficjalnie wypuszczone jest bez sensu.

Dla mnie ma sens techniczny. Daje w przybliżeniu pewność że nikt po drodze mi
tego pakietu nie podmieni.
Trzeba rozróznić znaczenie podpisu kluczem dystrybucji - oznacza pakiet
wypusczony oficjalnie, a podpisu kluczem buildera co oznacza że ściągnąłeś to
co przygotowali deweloperzy PLD ale _nie_ wydali oficjlanie.

> I uniemozliwil tym instalacje z test / wlasnych, niepodpisanych zasobow ...
> ?
Niekoniecznie.

> Jako opcja (per zrodlo) w /etc/poldek.conf - czemu nie.

Dokładnie - per zródło (nie wiem czy da się inaczej).
Własne zasoby byłyby traktowane jak sobie użytkownik życzy.
Test (i inne nie wydane oficjalnie)  byłyby podpisany kluczem innym (proponuje
buildera). Po przejściu do oficjalnych zasobów byłby sygnowane ponownie ale
już kluczem dystrybucji.

--
Mateusz Korniak