Jak prawie zainstalowałm PLD 1.1

Sławomir Sędyka kermit w ph215.krosno.sdi.tpnet.pl
Śro, 15 Paź 2003, 18:51:05 CEST

Obrazy dyskietek mają datę dzisiejszą.

W sumie to nie udało mi się zainstalować, bo mam "dziwną" katrę sieciową:
"bcm4400" a tej nie ma na liście w instalatorze :-(
Jakby Ktoś (TM) dodał, byłobym bardzo wdzięczny.

Dodatkowo w pliku /doc/install-HOWTO znajduje się "martwy" link:
http://team.pld.org.pl/~klakier/doc/pld-instaler/en/

A ekran 4 powitał mnie barbarzyńskim językiem pomimo wyboru języka
polskiego.

#v-
In addition to standard packages from ditribution you might
want to install RPMS from some other sources, baside main RPMS
directory. For Example it is quite wise to install security
updates. You can also use one of several ,,packs''. In menu
bellow you can select few packs we know about.
#v-

#v+
Poza standardowymi pakietami z dystrybucji możesz chcieć
zainstalować RPM-y z innych żródeł, oprócz głównego katalogu
RPM-ów. Na przykład jest rzeczą mądrą instalacja security
updates. Możesz także użyć jednego z kilku ,,packów''. W menu
poniżej zaznacz packi, które chcesz zainstalować.
#v+

#v-
source_additional:
#v-

#v+
dodatkowe_źródło:
#v+

To powyżej nie wiem, czy można zamienić.

#v-
[ ] Ra security updates, recommended.
[ ] Ra general updates, risky, don't use.
#v-

#v+
[ ] Ra security updates, zalecane.
[ ] Ra general updates, ryzykowne, nie używać.
#v+

To tyle z placu boju.

Pozdrawiam
--