KDE 3.1.4 z ra-ready

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Wto, 21 Paź 2003, 14:08:51 CEST

On Tue, 21 Oct 2003 13:32:19 +0200 (CEST)
Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Dla pewnosci jeszcze spytam: nie wylaczyles w rpmrc / poldekrc /
> instalatorze instalacji innych jezykow ?

To raczej nie to kadu "rozmawia" ze mną w ojczystym języku.

> Sprobuje wieczorem zainstalowac u siebie na czystym systemie i
> zobacze.

Instalowałem KDE z ready od zera, przed chwilą przeinstalowałem
kdebase, kdebase-core i kdelibs, oraz skasowałem ustawienia w katalogu
domowym. Bez efektu, brak polskiej lokalizacji :(, może brak mi
jakiejś paczki...

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User