KDE 3.1.4

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Śro, 22 Paź 2003, 23:16:00 CEST

Witam!
Chcialem tylko przypomniec o dwoch bledach "odziedziczonych" jak
zauwazylem z poprzedniej wersji:
1. KDE nie odgrywa mp3 i oggów (ani w knotify, ani w kaboodle(podgląd
plików dźwiękowych w konquerorze))

2. Zwisy klawiatury występujące (u mnie. U innych pewnie tez) po
nacisnieciu klawisza "Win" z prawej strony spacji. Cholernie
uciazliwe, bo kiedy cos pisze, to co chwile musze siegac po myszke
klikac na kicker'a na KDE Menu i dopiero wtedy znowu dziala. Fragment
mojej konfiguracji X dotyczacy klawiatury:

Section "InputDevice"

     Identifier  "Keyboard1"
     Driver      "Keyboard"

     Option "AutoRepeat" "500 30"
     Option "XkbRules"   "xfree86"
     Option "XkbModel"   "pc104"
     Option "XkbLayout"  "pl"

Mam to zglaszac na bugs.pld-linux.org, czy wystarczy tutaj??
--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"Wielkie firmy niszczą wolny wybór"