KDE 3.1.4

grzes grzespt w pf.pl
Czw, 23 Paź 2003, 00:08:30 CEST

Dnia śro 22. października 2003 23:16, Boski Cinek napisał:

> 1. KDE nie odgrywa mp3 i oggów (ani w knotify, ani w kaboodle(podgląd
> plików dźwiękowych w konquerorze))

Jak powróci ftp to doinstaluję i zobaczę czy o mnie też to występuje.

> 2. Zwisy klawiatury występujące (u mnie. U innych pewnie tez) po
> nacisnieciu klawisza "Win" z prawej strony spacji. Cholernie

A możesz opisac dokładniej w jakich to sytuacjach się dzieje.
I może jeszcze jakie masz ustawienia klawiatury w kde?
Bo u mnie naciskanie w dowolnej kolejności i konfiguracji klawisza z
WinOkienkiem i WinStrzałeczką (z innymi klawiszami) nie powoduje
zadnych zauważalnych problemów.

Pozdrawiam
P.S.
Walnij jeszcze może:
poldek>ls kde*
--
Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy