XFree86-4.3 z RA-branch

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 28 Paź 2003, 16:33:29 CET

Dnia wto 28. październik 2003 16:00, Robert 'dzeus' Graużenis napisał:
> Nie wiem czy ten temat był już poruszany ale czy nie możnaby wrzucić
> na ready XFree-4.3 z RA-brancha? Mój własny kompilant narazie działa
> od kilku tygodni bez zarzutu.
Jak ci działa rendering czcionek TrueType przez xfs? U mnie, jeśli korzystam
z xfs-4.3.0, wyświetlanie kaszani się na niektórych stronach, np.
www.linuxnews.pl. Chodzi mi o polskie literki - zamiast nich są kwadraciki
- i ogólnie rozjeżdża się wygląd. Jeśli czcionki serwuje xfs z serii 4.2.x,
to wszystko działa doskonale. A, mam XFree86*-4.3.0-1.2, budowane z CVS-u.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498