KDE 3.1.4-błędy. Mam Rozwiązanie!!!

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Wto, 28 Paź 2003, 17:03:07 CET

Witam!
Dumnie donoszę, iż po wielu próbach udało mi się odnaleźć źródło
problemów o których sam jakiś czas pisałem, ale na które skarżyli się
także inni. Coś mi zaświtało, zalogowałem się na puste konto i tam
moje problemy nie występowały. Chodziło mi o podgląd plików
dźwiękowych w Konquerorze i "zawieszanie" się klawiatury, ale być może
rozwiązuje to także inne problemy. Nie wiem dlaczego tak jest, ale
ważne, że działa (sprawdźcie czy u was też). Oto co zrobiłem.
Wywaliłem cały katalog ~/.kde/share/config podczas pracy KDE,
następnie odpaliłem konquerora i sprawdziłem, które pliki tworzy
"podglądnięcie" pliku dźwiękowego. Pojawiły się 3 pliki (2
konfiguracyjne konquerora) w tym "kdeglobals". Po wywaleniu tego pliku
i wgraniu spowrotem starego katalogu config (bez wspomnianego pliku)
wszystko działało (może trzeba też zrestartować KDE, ale u mnie z tego
co zapamiętałem poszło bez tego). Moja klawiatura wieszała się po
naciśnięciu klawisza "Win" z prawej strony spacji i ten błąd też
zniknął. Uwaga! Teraz najdziwniejsze: po zgraniu TEGO SAMEGO pliku
"kdeglobals", który wydawał się winowajcą wszystko dalej chodzi
dobrze! Doprawdy nie rozumiem tego, ale tak jest.
Pozostaje tylko prosić PLDowego opiekuna KDE o jakąś informację która
pojawi się po instalacji kdebase-* na przykład. To może pomóc, a
roboty chyba jest niewiele.
--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<