[7]

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 4 Wrz 2003, 11:37:10 CEST

On Thu, 4 Sep 2003, Jacek Rzęsista wrote:

> Hmm, wcześniejsza wersja działa u mnie znakomicie. A ta nie chce ... Na
> jakiej architekturze działa u Ciebie ?

i686

> A co do tego - to czy jest sens pakować w takim razie te pakiety do test
> ? No bo i tak nie ma jak tego upgradnąć i tak ..... Proponowałbym żeby w
> test lądowały jednak pakiety ze spełnionymi zależnościami :)

???
W test ląduje wszystko co zbuduje builder. Potem jest to przesuwane do
ready, jeżeli uznam, że wartoby to przetestować albo też uznam, że jest do
przerzucenia i trzeba podpisać kluczem oraz ewentualnie jeszcze sprawdzić.

Także tutaj jest nieporozumienie...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...