[test -> ready] #1

undefine w aramin.net undefine w aramin.net
Pią, 5 Wrz 2003, 21:10:47 CEST

On Fri, Sep 05, 2003 at 08:06:34PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:
>         vnc-server-3.3.7-3.i686.rpm
działa

>         vnc-svgalib-3.3.7-3.i686.rpm
działa (chłe chłe). Co prawda bez myszki, ale to problem myszki w svgalib
u mnie. Swoją drogą wie ktoś jak to elegancko rozwiązać?

>         vnc-3.3.7-3.i686.rpm
działa

>         vnc-utils-3.3.7-3.i686.rpm
działa

testowane na i686

>         root-tail-0.2-1.i686.rpm
wygląda że działa.

> * i686:
>         pnet-compiler-csharp-0.5.10-1.i686.rpm
>         pnet-tools-0.5.10-1.i686.rpm
>         pnet-compiler-0.5.10-1.i686.rpm
>         pnet-compiler-c-0.5.10-1.i686.rpm
działają;) przynajmniej pnetlib się buduje. Z przenoszeniem dalej
wstrzymaj się jak możesz aż się w pnetlib uzupełnią opisy i się
przebuduje...
do zainstalowania na builderach conajmiej pnet-interprete,
pnet-compiler-csharp, pnet-compiler-c.

>         pnet-libgc-0.5.10-1.i686.rpm
mam wątpliwości odnośnie tego pakietu. gdy go miałem zainstalowanego i
przebudowałem mono, mono wpadło w zależność od niego.
Ale biblioteka wg tego co znalazłem jest gdzies tam potrzebna...