[test -> ready] #1

undefine w aramin.net undefine w aramin.net
Sob, 6 Wrz 2003, 12:37:25 CEST

On Sat, Sep 06, 2003 at 01:07:46AM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> =?ISO-8859-2?Q?Pawe=B3_Go=B3aszewski?= wrote:
>
> Dlaczego chcesz zastapic wersje budujaca sie dla alpha/ppc przez wersje
> niebudujaca sie na tych architekturach ?
> O ile alpha nie jest tu istotna, to (IMO) ppc - wrecz przeciwnie.
>
> Do czasu poprawienia tego przenoszenie do updates/ (zwiazane ze skasowaniem
> poprzedniej wersji ?) to chyba sredni pomysl.
a kto to poprawi? ;) Bo ja się nie znam :p Moge Exclusive arch dołozyć
;)

jedyny sygnał na listach pnet na problemy z budowaniem na ppc to był
tekst że "ktoś kiedyś zgłaszał że się buduje". Z tym że jedyną osobą
którą pamiętam że coś takiego zgłaszała byłem ja w wersji 0.4.. po
małych poprawkach.
a 0.4 a 0.5 to ogromne zmiany związane z dołożeniem nowych kompilatorów,
od ch.. i trochę zmian w bibliotekach. Praktycznie od wersji 0.5 pnet
zaczyna być dopiero uzyteczny przy czymś więcej niż hello world...
A dzisiaj na liście announcującym 0.5.12 było info że przymierzają się
do 0.6..

Jak dla mnie nie ma sensu zatrzymywać na siłę niekrytycznych dla czegoś
innego programów które nie budują sie na jakiś egzotycznych arch których
nikt nie używa :p
Co innego w momencie gdy pnet zacznie wymagać połowa systemu... wtedy
będzie trzeba na siłę zaprząc do tego.. qbosha ;)