[test -> ready] #1

undefine w aramin.net undefine w aramin.net
Nie, 7 Wrz 2003, 16:30:23 CEST

On Sat, Sep 06, 2003 at 04:38:24PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Alpha tu nie jest krytyczna.
> Ale blad byl na niej ten sam, co na ppc, wiec moze...
na ppc z tego co pamiętam wywalało się coś z ac/am. Teraz to jest
poprawione.
Na alphie wywaliło się później, gdzieś z jakimiś nieprawidłowymi
znakami... Parse error czy coś takiego.
ogólnie pnet się wszędzie poza alphą zbudował więc prośba o instalację
pnet-compiler-cscc
pnet-compiler-c
pnet-interpreter
pnet-tools
na builderach i jak dorobię polskie opisy do pnetlib(a ktoś je poprawi
;) to będzie można puścić.
Wtedy doinstaluje się pnetlib-base na builderach i można puścić pnetC i
ml-pnet.
I już komplet przenieść do updates-general