[test -> ready] #6

undefine w aramin.net undefine w aramin.net
Pią, 12 Wrz 2003, 02:00:21 CEST

On Fri, Sep 12, 2003 at 01:11:43AM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> - calamaris - poprawiony jest skrypt cron-a. Mam jednak wątpliwości, czy
>   wogóle on powinien się znaleźć w updates ze względu na zmianę składni.
>   Ja sam mam kilka skryptów napisanych dla calamarisa i byłbym wielce
>   niepocieszony, gdybym musiał w nich grzebać (nie pamiętam już nawet
>   kiedy je pisałem). undefined - do apelu ;)
ukhm..
stara opcja jest akceptowana, jedynie wywala warning na stderr że jest
dostępna nowa opcja... Tak więc w przypadku własnych skryptów odpalanych
z crona dostaniesz najwyżej maila z warningiem.

> - pnetlib - do kompletu pnet-a :)
poldek -i pnetlib-base
;)

>         calamaris-2.58-2.i686.rpm
no.. ten tego...
niby działa :p
W każdym razie maila dostałem, statystyki się generują... Zobaczę
jeszcze raz dzisiaj w nocy... :>

>         pnetlib-base-0.5.12-1.i386.rpm
to bym prosił na builderach.
I już puszczam pnetC żeby się wywaliło bez tego... ;)

>         scilab-2.7-2.i686.rpm
oo.. a u mnie się nie buduje nawet 2.7 :/
nic, jutro potestuję to :)