[test -> ready] #8

Slawomir Sedyka kermit w ph215.krosno.sdi.tpnet.pl
Sob, 13 Wrz 2003, 11:08:40 CEST

On Sat, 13 Sep 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> - pine - wyląduje w security. U mnie osobiście wygląda, że ładnie działa

A poprawiony już jest błąd związany z kolorowaniem listów??
Dla przypomnienia wątek "sig 11 w pine" na pld-users.pl
Albo od razu
http://lists.pld-linux.org/index.cgi?17:mss:16554

Tylko, że już nie mam tego listu, który wywala pine (ale od czsau do czasu
się to zdarza), mam za to cały czas "nieszcześliwe" kolorowanie.
Nie mam też narazie środowiska do testowania, więc nie mogę tego
sprawdzić.
Jeśli znajdzie się ochotnik, to podeślę mój ~/.pinerc

--
Sławomir Sędyka