[Security] #6

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Czw, 18 Wrz 2003, 21:36:17 CEST

Dnia śro 17. września 2003 21:29, Paweł Gołaszewski napisał:
> Ta wersja poprawia pozostałe dziury, które zostały znalezione w wersjach
> openssh do 3.7p1 włącznie. Upgrade jest MOCNO zalecany każdemu kto używa
> openssh.
[...]

Tak przy okazji mam kwestę co do pakietów w drzewku test. Rozumiem, że są tam
pakiety do testowania, lecz np. pakiet modutils-2.4.23-1 wymaga
module-init-tools, którego w tym drzewku nie ma. Dla mnie to nie ma
znaczenia, bo mam zbudowane modutils-2.4.25 wraz z module-init-tools z CVSu,
lecz nie widzę sensu trzymania pakietów w "test", których nie da się
zainstalować.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User # 318551