[test -> ready] #13

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Nie, 21 Wrz 2003, 22:07:13 CEST

Dnia nie 21. września 2003 18:42, Paweł Gołaszewski napisał:
> Cofnięte jest pflogsumm, phpMyAdmin.
dodaj mknmz-wwwoffle-0.7.2-1 :-/
> - namazu - brakujące do zależności w updates
Niech Cię - taki fajny progs, a Ty go nazywasz per brakująca zależność ;-).

Do rzeczy mknmz-wwwoffle-0.7.2-1 - popsułem, brakuje Requires: perl-DB_File -
jak u siebie budowałem, było wykrywane automatycznie, więc usunąłem to R:, a
raczej mam omamy, bo nie umiem tego powtórzyć. Może winna jest konstrukcja:
BEGIN {
  if (1) {
    eval "use DB_File;";
    die $@ if ($@);
  }
}

mknmz-wwwoffle-0.7.2-1 kładzie swój filtr do /usr/share/namazu/filters/ i
przez to indexer namazu się wali "na dzieńdobry"
Can't locate DB_File.pm in @INC (@INC contains: /usr/share/namazu/filter
[... wystarczy...]
Compilation failed in require at /usr/bin/mknmz line 401.

Po odinstalowaniu mknmz-wwwoffle namazu jest OK - sprawdziłem to na serwerze,
na którym nigdy nie instalowałem namazu (chodzi o zależności - wszystko
wydaje się być OK).

Reasumując:
1. mknmz-wwwoffle - wylatuje z general do przebudowania - poprawione (na
HEAD/RA-branch - btw, gdzie się zapodziały tagi z wersją?), rel. podbite
2. namazu zostaje do testów z zastrzeżeniem, że nie wolno instalować
mknmz-wwwoffle-0.7.2-1

pozdrawiam i kajam się
--
Tomasz Wittner