test -> ready

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 22 Wrz 2003, 17:23:31 CEST

On Mon, 22 Sep 2003, Tomasz Wittner wrote:
> 1. namazu-2.0.12-{2,3}, namazu-cgi-2.0.12-{2,3} OK - poindexowałem
>    dokumentację do gdb i mogę ją przeszukiwać via cgi - działa.
> 2. mknmz-wwwoffle-0.7.2-2 - pewnie jest OK: nie pokazuje błędów, nie
>    "psuje"  indexera namazu, a testy u mnie zbyt długo by trwały - mam
>    4GB cache'a wwwoffle.

ok - czyli można założyć, że działa, tak?

> 3. proszę o skasowanie mknmz-wwwoffle-0.7.2-1 z general - nie rozumiem,
>    dlaczego on jeszcze tam jest - nie dość, że sam nie działa bez
>    perl-DB_File (kij mu w oko), to szkodzi "zdrowemu" namazu.

Nikt nie będzie tego usuwał. Zastąpione będzie nową wersją.

Nie rozumiem czemu tak panikujesz. To jest nowa aplikacja i nikomu nie
stanie się nic (bardzo) złego jak będzie nieużywalna. Trochę spokoju :D

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...