Nmap

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 23 Wrz 2003, 23:51:52 CEST

On Tue, 23 Sep 2003, Lukasz Glebicki wrote:
> oto wynik skanowania hosta nmapem 3.3
>
> Starting nmap 3.30 ( http://www.insecure.org/nmap/ ) at 2003-09-23 22:11 CEST
> Interesting ports on xxx
> (The 1634 ports scanned but not shown below are in state: closed)
[...]
> A tu nowy nmap
>
> Starting nmap 3.45 ( http://www.insecure.org/nmap/ ) at 2003-09-23 22:04 CEST
> Interesting ports on xxx
> (The 1646 ports scanned but not shown below are in state: closed)
[...]
> Ten drugi nmap jest mocno w błędzie:))))

ok - więc sobie poleży w ready/test (nie pamiętam gdzie jest).

Ze swojej strony *mocno* polecam zgłoszenie tego błędu autorom, bo raczej
oni powinni się o tym dowiedzieć...
Aha - i  info do nas o wynikach tego zgłoszenia (jeżeli będą)...

Ciągle nie ma żadnych pozytywnych/negatywnych opinii o mysql4, który jest
w ready. U siebie przetestowałem i wygląda ok, ale to jest dosyć ważny
zasób i nie chciałbym na własnej tylko opinii bazować...

Wystarczy po prostu zainstalować - bez konwersji bazy tylko i wyłącznie
nie będzie nowych funkcji. Pozostają jeszcze całe aplikacje
około-mysqlowe...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...