Nmap

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Śro, 24 Wrz 2003, 10:11:41 CEST

Dnia śro 24. września 2003 09:35, Krzysztof Garus napisał:

> <obietnica> Zobaczę co się da zrobić :) </>
Tylko nie zrób tego, jak bugs.pld-linux.org - na "dzień dobry" trochę ciężko
się tam połapać ;-) (no dobra, dałem sobie już radę, ale nie odrazu). BTW Po
za tym statystyki dla poszczególnych linii dystrybucji nie działają.

Nie wiem, ale może są jakieś gotowe rozwiązania do tego, np:
Mantis jest systemem kontroli błędów opartym na interfejsie WWW i
bazie MySQL.

ale ja tego nawet nie oglądałem.

--
Tomasz Wittner