[ra] aktualizacja modutils-2.4.27-4

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Nie, 4 Kwi 2004, 17:06:40 CEST

W liście z nie, 04-04-2004, godz. 13:46, Paweł Gołaszewski pisze:
> [...]
>
> Dla RA nigdy ten modutils ani tym bardziej module-init-tools nie było
> dostępne.
Rozumiem tylko troche to dziwne (patrz poniżej).
poldek> desc modutils-2.4.27-4
Jądro systemu Linux pozwala na to, aby podczas jego pracy możliwe było
dodawanie i usuwanie dodatkowych modułów. W modułach tych zawarta jest
obsługa sytemów plików, obsługa dodatkowych urządzeń takich jak karty
sieciowe, karty muzyczne itp. oraz wiele innych rzeczy. Aplikacje
znajdujace się w pakiecie modutils pozwalają na automatyczne lub
ręczne dodawanie i usuwanie tych modułów.
Więc nie wiem czy to ja mam coś pochrzanione czy co?!?

> Jeżeli sam budujesz to sam musisz się martwić, sorry...

Sam nie buduje. Jedynie co z poza pld to mam packa z
atos.wmid.amu.edu.pl

Co do module-init-tools-0.9.14-0.1 to niestety nie mam jak sprawdzić
skąd to się wzieło.

Pozdrawiam.

P.S. Coś spróbuje sam pokombinować w takim razie.