[ra] clamav.

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Śro, 18 Lut 2004, 13:19:09 CET

Stacho Pal wrote:

> Wczoraj zrobiłem ugrade poldkiem i dostaję listy od crona:
>
> Subject: Cron <root w pld> /usr/sbin/clamav-cron-updatedb
>
> ERROR: LOGGER: Can't open file /var/log/freshclam.log to write.
> ERROR: Problem with internal logger.

Bo tego pliku nie ma :-(
touch i chodzi :-)

Tak czy inaczej jeżeli Mateusz możesz to zobacz, że wyszedł nowy
clamav-0.67-1.
Ja go mam na serwerze i działa ok, ale Tomek Kojm pisał, że (może to
dotyczyło tylko solarisa) w CVSie jest poprawiona wersja na okoliczność
umierania clamd...
I jeszcze jedno po upgrade z 0.66 na 0.67-1 /etc/freshclam.conf zamienił
się na /etc/freshclam.conf.rpmsave (chyba) i koniec - nie było confa ;-)
(to na AC)

Pamiętaj też o tych 2 configach (clamav "pocztowy" nie działa z vscanem
z samby - prawa i tu chyba musi działać z roota) Chyba, że jest inne
rozwiązanie... ACLe?

--
Andrzej Zawadzki