clamav

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Śro, 18 Lut 2004, 16:45:23 CET

Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> w test lezy clamav-0.67.1 dla chetnych.
>
> Prosze o sygnaly, czy i ktory przeniesc do general.

To jeszcze jedno odnośnie clamava:

Od wersji 0.65 obowiązujące (jedynie!!!) są bazy wirusów w formacie .cvd
Czyli:

[root w szary clamav]# ls -1 /var/lib/clamav
clamd.socket
daily.cvd
main.cvd

I .db i .db2 są niepożądane!

Oto list developera clamava:
*******************
[...]

                  ^^^^^
You've got some superfluous database files.
There are only 20718 signatures currently.

Maybe you've got old format database files left. You should remove
needless files from database directory not only because they
unnecessarily use more memory, but also because after we remove any
possible false positive signature from current database, you'll still
have it in your setup, which may cause false alarms.

  Tomasz Papszun   SysAdm @ TP S.A. Lodz, Poland  | And it's only
  tomek w lodz.tpsa.pl   http://www.lodz.tpsa.pl/   | ones and zeros.
  tomek w clamav.net   http://www.ClamAV.net/   A GPL virus scanner

A zatem zgłaszam poprawkę do clamava żeby pakietować:
daily.cvd i main.cvd a reszta out.

BTW: Miałem dawno o tym napisać i zapomniałem...

--
Andrzej Zawadzki