ready -> general [11/031/04]

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Nie, 11 Sty 2004, 21:42:26 CET

Mniej wiecej Sun, Jan 11, 2004 at 12:16:33PM +0100, zainteresowany Andrzej Krzysztofowicz rzekl:

> Nie rozumiem, dlaczego nie moze ? Ma byc z 2.2 ?

> Ta wersja jest przekompilowana na naglowkach 2.2 Przeszkadza to w czyms ?
> Jak nie, to IMO nie ma sensu cofac, to jest nowy pakiet, nie powinien robic
> zamieszania... zawsze ra 2.4 pack bedzie mniejszy o 1 pakiet.

A wrzucamy nowe rzeczy do 1.x jeśli nie jest to wymagane przez
zależności? Jakie są kryteria przyjmowania _nowych_ paakietów?

PS. to przez moje marudzenie jest to dmidecode, więc czuję się trochę
winny ;-)

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A