named i gg2

Grzegorz Saracki sarak w gisz.net.pl
Wto, 13 Sty 2004, 09:54:16 CET

Cześć

pakiet gg2 cos nie bardzo działał u mnie. Nie mam teraz tego pod ręką
ale po odpaleniu po prostu zwisał, a starce cos pisał o tym że nie może
otworzyć jakiegos ~ .modules, i tego pliku rzeczywiście nie było.

Jeśli chodzi o bind to po instalacji chyba powinien się uruchamiać bez
konfiguracji, jest tam ustawiony tylko dns cache, a u mnie wywala :

med[19255]: starting BIND 9.2.3 -u named -t /var/lib/named -c
/etc/named.conf -n 1
named[19255]: using 1 CPU
named[19257]: loading configuration from '/etc/named.conf'
named[19257]: none:0: open: /etc/named.conf: permission denied
named[19257]: loading configuration: permission denied
named[19257]: exiting (due to fatal error)

i nie startuje ale w skrypcie wypisuje "ZROBIONE"

przydatne są takie uwagi, czy nie bardzo?

--
+--------------------Grzegorz Saracki aka Sarak--------------------+
| sarak @ gisz.net.pl  sarak9 @ poczta.onet.pl  linux user #227919 |