[Ac] kernel 2.6

Sławomir Sędyka kermit w ph215.krosno.sdi.tpnet.pl
Nie, 7 Mar 2004, 21:56:49 CET

Mam dwa pytania na temat.

Pierwsze - zapewne do Wojtka Cięciwy
Czy planowane jest rozwiązanie problemu append="pnpbios=off" dla płyt ASUS
P4P800x ?

Dugie pytanie:
Co z wyłączeniem interfejsów które mają adsres z dhcp?

----------------------cytat----------------------------
(Wed, 11 Feb 2004 22:04:24 +0100) Jacek Rzęsista <[EMAIL PROTECTED]>:

> Mam - ale nie jest to powtarzalne - raz mi się zamknie raz nie .....

Wyrwałem chwasta problem mają zapewne tylko korzystający z dhcp czyli z
zadeklarowanym BOOTPROTO=dhcp, /sbin/ifdown:

elif [ -x /sbin/pump ];then
        pump -r -i ${DEVICE}
        RESULT=$?
    fi
        sleep 1
        ^^^^^^^
fi

Wystarczy zakomentować, ciekawe wogóle czemu ma to służyć.

--
Sławomir Sędyka