kadu

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 21 Mar 2004, 10:31:05 CET

Nawiązując do niedawnego puszczenia do testów na Ra kadu-0.3.4-0rc3.2 -
skompilowałem na swoim Ra 1.1 wersję z HEAD po pewnych modyfikacjach spec-a
(np. openssl w wersji 0.9.6m, a nie 0.9.7). Sam spec nie jest idealny, ale
pliki lądują tam gdzie trzeba. A sam program działa dobrze. Mogę podesłać
jeśli trzeba.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498