[Ac] paczki z redy przenoszone do ac

Nie, 28 Mar 2004, 00:06:09 CET

Osóbka znana jako Andrzej Krzysztofowicz, wystukała:

> Moze jednak poczekac z upgrejdem do jutra, jesli nie chcesz sobie
> rozsypac systemu ?

Nie no ja rozumiem, że ready to nie dla ludzi jest (ja tam korzystam i nie
narzekam - tak samo było na Ra) :) Upgradnąłem z głównego drzewa AC gtk+, a
potem popatrzyłem co w ready siedzi... Zastanawia mnie tylko magia
cyferek :-) Czemu są takie same, a poldek chce upgradu?

pozdrawiam