KDE 3.1.5

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 28 Mar 2004, 16:27:51 CEST

Dnia nie 28. marca 2004 16:02, Marcin Chojnowski napisał:

> Panowie do domku to naprawdę polecam AC, jest w całkiem dobrym stanie,
> postawiłem na tym parę maszynek i chodzi nawet lepiej niż Ra.
>
> POza tym nawet jak coś nie gra to można spokojnie skompilować z HEAD
> pakiet i się nim bawić.
>
> Ra to bym zostawił na maszynach gdzie niewskazana jest jakaś większa
> rewolucja (czytaj za dużo zabawy).

Z tego, co czytam, to np. z kernelem w AC jest w tej chwili wystarczająco
dużo zabawy. Ciągle coś nie działa. A ja nie mogę przejść na laptopie na
coś, co MOŻE będzie działać. Nie mam na to ani czasu, ani miejsca na dysku,
żeby stawiać równolegle. A potrzebuję 100% stabilnego środowiska do pracy.
I to na desktop, a nie serwer. Połatane Ra, z kernelem 2.4.24, póki co,
spełnia te wymagania.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498