KDE 3.1.5

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 28 Mar 2004, 18:28:42 CEST

Dnia nie 28. marca 2004 18:08, Marcin Chojnowski napisał:
[...]
> mam na 2 laptopach, chodzi idealnie. nawet wykrywa dużo rzeczy których
> stare jaja nie widziały.
>
> te laptopy to toshiba portege 7020ct i ibm thinkpad t30

Ja mam tylko Actinę, ale niestety nie dysponuję czasem, żeby zrobić update i
wszystko dokonfigurować, ponieważ praktycznie codziennie na nim pracuję. A
urlopu, póki co, nie dostanę.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498