KDE 3.1.5

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 28 Mar 2004, 21:35:34 CEST

Piotr Skwarna napisał(a):
[...]
> jedynie z 2.6

Nie jestem całkiem w temacie, ale dobrze pamiętam bardzo niedawny wątek o
solidnych problemach z jądrami 2.4 właśnie w AC. Już się to powyjaśniało,
jak rozumiem.
--
Łukasz Maśko                                 ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                    GG:                2441498