php.

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pon, 25 Paź 2004, 13:52:00 CEST

Dnia 24-10-2004, nie o godzinie 16:48 +0200, Andrzej Krzysztofowicz
napisał(a):

> Mam w planach do general po przetestowaniu i sprawdzeniu zaleznosci.
> Ale plany mam dlugie, a doba jest krotka...

Troche probowalem budowac, ale brakuje troche zalerznosci.
Przede wszystkim czegos takiego jak

IntegratedTemplate czy jakos tak mu biegalo.

Ja moge sprobowac budowac wszystko jak leci.
Ale jak bedziesz to robil to bez sensu bedziemy sie dublowac.

TiweK