php.

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 27 Paź 2004, 10:56:51 CEST

Dnia 25-10-2004, pon o godzinie 16:12 +0200, The Undefined napisał(a):

> hm?
> nie rozumiem.
> przeciez php 4.3 jest w ra-test budowane z RA-branch_general
>
> czego Ci brakuje?

lftp ftp.pld-linux.org:/dists/ra/test/i686> ls php* | wc -l
73

lftp ftp.pld-linux.org:/dists/ra/PLD/i686/PLD/RPMS> ls -l php* | wc -l
165

troche brakuje, pearow i innych dodatkow.

Wiem ze do podstawowych zeczy starczy, ale tam jest troche malo.

Aha, to malo dziala poprawnie na maszynie produkcyjnej.

TiweK